14 Ocak 2010 Perşembe

versace'nin yaz dokunuşları..





versace; hiç bir zaman tarzını çok beğendiğim bir moda evi olmamıştır.. hele donatella'dan önce hiç hiç.. bir dönem türkiye'de ibrahim tatlıses'in gömlekleri ve necmettin erbakan'ın oğlu bilal'in çoraplarının markası olarak anılırdı.. sonraları biraz kazanmış ailelerin, yemek takımı versace oldu.. yada ikonlaşmış meşhur simgesi, bütün kapalıçarşı'da yok satardı.. neyse acı bir sonla donatella başa gelince, tarz biraz o rüküşlükten çıkmaya başladı.. o kadar dönem sonra ilk defa bu ayakkabılarla benim dikkatimi çekmeyi başardı.. gerçi şu dönem modasıyla çok da büyük bir farkı yok ama; renkleri, baskıları, dokuları sevdim.. 2010 yaz kolleksiyonu.. yanlız şunu merak ediyorum bu yükseklik nereye kadar gidecek dersiniz.. yüksek.. yüüüüüüüüüksek.. en yüksek.. görüntü olarak çok güzeller ama üzerinde nasıl durulur.. nasıl denge sağlanır.. alırken bir de sigorta yapmak gerekecek sanırım..

2 yorum:

  1. kesinlikle..:)
    kendi adıma söyleyeyim,ben bu kadar yüksekte yürüyemiyorum..yürüyenlere de sormak isterim nasıl beceriyorsun diye:)
    bi işin tuhafı giymenin zor olduğunu bile bile kendimi hep yüksek ökçeler alırken buluyorum.)bu da ayrı bir psikoloji galiba:)

    YanıtlaSil
  2. evet ne yazık ki öyle.. dolapta sadece 1-2 kere giydiğim o kadar yüksek topuklu ayakkabı var ki.. ben de çok iyi yürüyemesem de seviyorum :))

    YanıtlaSil