28 Ocak 2010 Perşembe

kyoko hashimoto

artık, burada da, mücevher tasarımının (takı tasarımı demiyorum) boncuk dizmekten ve boş vakitlerini değerlendirmek için gidilen kurslardan ibaret olmadığını görmek güzel.. (arada iyiler de çıkıyor, o kadar da sert değilim).. neden böyle yazdım.. nişantaşında şakayık sokak da açılacak yeni bir galeri var soda (http://www.sodaistanbul.com/) ve açılışını ted noten'la yapıyor.. açıkçası beni çok heyecanlandırdı.. kyoko hashimoto ile bağlantım da onun da işlerinin sergilenecek olması.. kyoko'nun da işlerini ted noten kadar çok beğenirim.. akriliği çok iyi kullanır..

kyoko aslen japon fakat yıllarca avustralya'da yaşamış ve eğitim almış.. bir çok ünlü sanat galerisinde işleri sergilenmiş.. 2005 yılında tokyo'ya geri dönmüş ve şehrin gerçekten etkileyici moda ve müzik dünyasının cazibesi, ona yeni bir mücevher markası oluşturması için ilham vermiş..
gerçekten yaptıklarının hepsi el emeği ve mükemmel bir işçilik... basit ve yalın organik formları benim için çok etkileyici..




3 yorum:

  1. şimdi ben de hatunun sitesine bakıyordum kiiğ senin yazını gördüm.
    yanı sıra bir de miru kim'in fotoğraflarına bakıyorum.
    onun da sergisi olacak mı?
    site benim kafamı karıştırdı :/
    site tasarımını pek başarılı bulmadım.

    YanıtlaSil
  2. 29 ocakda açılış ted noten'le yapılıyormuş.. ama sergi kapsamında onlarında işleri var mı yoksa sırayla mı gelecek ben de net bilmiyorum.. site yönlendirici değil.. merakla bekliyorum açıkçası sergiyi.. sende bu işin içindesin artık yapılanların sanat olarak görülmesi çok sevindirici..

    YanıtlaSil