25 Ocak 2010 Pazartesi

Lydia Courteille


lydia courteille, bence mücevher dünyasının bir sihirbazı.. merlin'i.. uzun zamandır beni böylesine etkileyen bir kolleksiyon olmamıştı.. bu işin içinde olunca etkilendiğiniz şeyler sadece görselliğin güzelliği ile kalmıyor.. kalıbı, işçiliği, kullanılan malzemenin en iyi şekilde değerlendirilmesi... vb.. bir sürü teknik şey.. benim için en önemli şey kalıp.. birlikte çalıştığınız kalıpçı eğer yapacağı şeyi sevdiyse ummayacağınız kadar güzel bir kalıp çıkar, ya da hiç sevmediyse isterseniz 10 kere yaptırın bir şeye benzemez.. bunlar bir harika diyebilirim.. kalıplar muhteşem, mine işçiliği harika, taşların kalitesi mükemmel.. bir falso yok yani.. :)))











kolleksiyonun geneli, vintage bir karnaval havasında.. bu mücevherler; tam bir antika çocuklara, onlarında çocuklarına bırakacağı kadar özgün.. çok sevdiğim beni gerçekten etkileyen ressam Jérome Bosch resimlerinden alınan birer görsel zenginliğinde.. onun resimlerinin değerli taşlarla süslü hali heralde bu kadar olabilirdi.. bir yılan, bir kurbağa, bir kafatası, bir yarasa... çooook gotik..

http://www.lydiacourteille.com/

4 yorum:

  1. harika demek yetersiz kalmış yeni bir kelime bulmalı..sevgiler benim blogada beklerim..

    YanıtlaSil
  2. ben de gerçekten hayran olduğum için koydum.. mutlaka blogunuza bakacağım.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. bazı insanlar çok fazla yetenekli oluyor ya.
    olmasınlar o kadar.
    booff.

    YanıtlaSil