20 Ocak 2010 Çarşamba

roisin-alexandre


sevgili deniz, Victor&Rolf'un 2010 yaz kolleksiyonunun ne kadar eğlenceli ve güzel olduğunu yazınca aklıma çoooook sevdiğim süper ses roisin murphy geldi.. defilede hamileyken Victor&Rolf'un yeni kolleksiyonundan bir parça giyip yeni çıkardığı single'dan "Royal -T" ve "Demon Lover" ı söylemişti.. roisin tasarımcılarla işbirliği yapmayı, destek vermeyi seviyor.. şimdi de alexandre vauthier'in 2010 kolleksiyonunun defilesine çıktı.. tabi her zaman ki gibi süper cool.. bu kadını seviyorum..


gelelim Alexandre Vauthier'e.. aslında Alexandre eski bir hukuk öğrencisiymiş.. iyi ki de bırakmış.. bir dönem Thierry Mugler'la çalışmış.. daha sonra Jean Paul Gaultier'le bol bol Haute Couture çalışmış.. sonrada kendi kanatlarıyla uçmak için yeni bir başlangıç yapmış.. nasıl olmuş? çok minimal bir o kadar birbirine zıt dokular ve sonuç dikkat çeken bir kolleksiyon .. Roisin'in bile dikkatini çekmiş.. bence ilerleyen zamanda onun ismini çokça duyacağız.. hele birde moda dünyasına yön veren bu kadar cool bir dostu olduğu için ismi bana göre daha da farklı yerlerde olacak gibi geliyor..

6 yorum:

  1. Didem'cim Roisin'i sayende farkettim çok ta sevdim. O da hayata farklı objektiften bakabilenlerden:)
    Alexandre Vauthier vatkayı minik bir hareketle çok güzel yorumlamış. Roisin'in 2. resmine bayıldım kendine güveniyle giysiye ruh vermiş.

    YanıtlaSil
  2. Didem'cim yorum yazmıştım:)

    YanıtlaSil
  3. denizcim yeni farkettim yazdıklarını.. ne de olsa kar yağdı.. hayat felç :(( ben evde miskin miskinyattım.. interneti bile açmadım.. roisin'i sevmene sevindim.. müziğini de sevmişsindir umarım.. :))

    YanıtlaSil
  4. Ben de seyahate filan gittin sandım. Sana çok alıştım. Özelttin kendini iki günde:)
    Roisin'in müziğinide sevdim ama stilini daha çok sevdim. Günümüzde Fashionista olmak gerçekten de çok iş yapıyor:) Ben daha çok punk ve elektronik müzik dinliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. denizcim şu sıra çok yoğun çalışıyorum.. hafta sonu kar yüzünden evde kalınca, sadece dinlendim ve kitap okudum.. bazen bilgisayar görmek istemiyorum.. ben de senin bloğuna pazartesi hemen baktım.. senin bloğuna bir şeyler yazmaktan büyük zevk duyuyorum.. çünkü yazdığın şeyler sana özgü.. dolu dolu..

    YanıtlaSil
  6. Haklısın Didem'cim yorgun olunca sakin sakin evde kitap okumak ilaç gibi gelir :)
    Bende senin dolu dolu yorumlarını çok seviyorum:)

    YanıtlaSil