19 Ocak 2010 Salı

temizlik..

bilgisayarımda bir temizlik yaptım.. bir sürü jpeg'ler birikmiş.. çoğunu ilalebet yok olmak üzere çöp kutusuna attım.. arada bir kaç şeyi atmadan önce buraya koymak istedim.. aslında koyacak daha çok şey vardı ama.. bu biraz kısa ve öz oldu.. heralde bunları sevmekten vazgeçmem diye düşünüyorum..

soul, black, 80'ler desem..

yönetmen: stanley kubrick

yıl:1980

veeee JACK NICHOLSON

gelmiş geçmiş en iyi gerilim filmi

fetiş.. yüzük ve bilekliklere dikkkkat...

Karl Lagerfeld.. gerçek adı Karl Otto Lagerfeldt..

20.yy.'ın en önemli hiç vazgeçilmeyecek tasarımcılarından

etsy.. en güzel yaptıklarını pazarlama sitesi..

birbirinden güzel, basit parçalar bulabiliyorsun..


tasarım.. düşünebildiğin her şey uygulanabiliyor..

ve böylesine güzel hayat buluyor..

dolunay.. ayda bir kere.. doğa harikası..

kurt adama dönüşme günü..

burnu çok iyi koku alan kurtlara hep özendim..

vampirler.. vazgeçilmezim..




Lucky Soul - White Russian Doll HD from Ruffa Lane on Vimeo.

klibin görüntüleri.. çoook sevdiğim şehir berlin'den.. ali howard'da güzel söylüyor hani...

bir daha ki temizlikte bakalım neler çıkacak..

4 yorum:

  1. White Russian Doll güzel şarkıymış. Karaokeye çok uygun. Şarkıcının hem kendisi güzelmiş hem de güzel söylemiş.

    YanıtlaSil
  2. Şarkı yeni albüm ‘A Coming Of Age’den.. kadın vokal seven biri olarak, sesini seviyorum..

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım bu temizlik olayına:) kasmadan ne güzel kurgulamışsın:)

    YanıtlaSil
  4. sağol teşekkürler deniz.. :)) şimdi toptan cevap yazıyorum.. çok ihmal etmişim bloğumu.. :))

    YanıtlaSil