30 Haziran 2010 Çarşamba

ışık.. yansıma.. ışık saçan..


naoko ogawa'nın tasarımlarını berlin'de görme şansım olmuştu.. çok çok beğenmiştim.. özellikle bu kolleksiyonu gerçekten alıp takma duygusunu kabartıyor..

naoko'ya göre; takıyı, giyilebilir ve vazgeçilmez hale getirmek için;
*kişisel hareketi kısıtlamaması.. (oturmak, yürümek,.. )
*sosyal fiziksel hareketleri engellememesi.. (sarılmak, öpüşmek, ..)
*çevresel değişikliklerden zaman içinde etkilenmemesi.. (rüzgar, yağmur, güneş, ..)
*duygusal değişikliklere uyum sağlaması.. gerekirmiş..
haksız da değil doğrusu.. aslında bunlara bir çok şey daha eklenebilir.. yada hepsi silinip sırf sevdiniz diye alıp takabilirsiniz.. mesela, ben bu üsttekileri çok sevdiğim için alabilirim :))) takmama bile gerek olmaz o ışık oyunlarını görmek yeter..



1 yorum:

  1. tam bana göre diye düşündüm fotoğraflara bakarken,
    çok özeller ve rengarenk.
    insanda ısırma isteği uyandırıyor nedendir bilemedim :)

    YanıtlaSil