1 Ağustos 2009 Cumartesi

Topshop..

bu hafta içi istanbul arkeolojiye gittiğimden bahsetmiştim.. çıkışta uzun zamandır uğramadığım taksime uğradım.. ( bunun sebebini kısaca belirteyim.. tam 1,5 yaşında sevimli mi sevimli bir oğlum var.. TUNA... ve o doğduğundan beri ne yazık ki iş dışında eskiden çok gittiğimiz yerlere gitmek mümkün olmaz oldu.. :)) ) taksim aynı taksim.. sadece cadde de bir kaç restorasyon çalışması başlamış.. yürürken topshop'a uğradık..
süper indirim vardı.. bir ayakkabı tutkunu olarak, tabi ki gözüm yine ayakkabıda takıldı kaldı.. siyah, rugan, topukları beyaz bir bot aldım kendime.. bir numara büyük olması da çok çakılmıyor.. acaip rahat.. özellikle topuklar yüksek olmasına rağmen kalın olduğu için beni yürürken çok rahatsız etmedi.. havalar soğusun bende ayakkabımı giyeyim..
esas ne zamandır pembe makosenlerde gözüm.. kışın siyahını almıştım.. şimdi peeeeeeeeembeeeee istiyorum..

1 yorum: