30 Mart 2010 Salı

günün takısı..


artist:nevin hırık

bu günkü koyduğum tasarım üç boyutlu tutulanilir bir şey değil..
hissetmek gerekiyor.. sevgili ressam arkadaşım nevin resimlerinde genelde kullanıyor o güzel kolyeleri.. ve ben onları çok seviyorum..
onun resimleri o kadar güzel ki, baktıkça , seyrettikçe bana bütün duyguları bir anda yaşatabiliyor.. nevin avustralya'da yaşıyor.. en çok da buna üzülüyorum.. çooooooooook uzak.. çünkü gidip atölyesinde kahve içip o yaptığı bütün muhteşem kareleri doyasıya seyredemiyorum.. bir gün görebilmeyi diliyorum sadece..


aşağıya onun için hazırlanmış bir klip koydum.. sizde doyasıya seyredin onu hissedin.. bence çok seveceksiniz..


Paintings by Nevin Hirik Music by Kim Kashkashian, Robert Levin, Asturiana II from forced art on Vimeo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder