21 Haziran 2010 Pazartesi

uncommon matters..


uncommon matters, çok çok sevdiğim bir marka.. gerçekten yıllardır sektörel bir firmada; ıncık cıncık şeyleri, özellikle zamanında ihracat ayağını çizmek zorunda olunduğunda, böylesine yalın tasarımlar görmek benim zihnimi açıyor..

metalin parlaklığı ve dokusu gerçekten çok etkileyici.. tasarımların vücudun birer parçası haline gelmesi ayrıca zaten muhteşem..

en yeni kolleksiyonundan bir şeyler koymadım ama bakmalısınız diyorum.. onda porselende işin içine girdiğinde metalle gelen o beyaz ve kırılganlık beni daha da etkiledi diyebilirim..

4 yorum:

  1. Tasarım işte bu.Tasarım yapabilmek için bir çok etkenin bir araya gelmesi gerekiyor.Bir çok tasarımcı veya tasarlamak isteyenler inşallah hakkettikleri yeri bulurlar.Paylaşımın için sağol
    bu arada kelime doğrulama olmasa sanki daha iyi olacak

    YanıtlaSil
  2. inanılmaz yalın ve net.. bende seviyorum bu metalin hem soğukluğunu hem de sıcaklığını..

    dileğine de en içten duygularla katılıyorum.. :))

    bu arada kelime doğrulama nasıl engellenir inan bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba;
    ayarlar-yorumlar-yorumlar için kelime doğrulama gösterilsinmi? hayır
    Daha kolay yorum bırakılır.
    Bu arada sizi yeni buldum sizi bloğuma ekledim eger sızde benı eklerseniz sevinirim.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok zarif, tasarımlar sanki kadın vücudunun bir parçası kadar doğal oturmuş, egosuz iddasız ama etkileyici sonuçlar çıkmış ortaya

    YanıtlaSil