11 Mayıs 2010 Salı

yeni proje..

ufak bir projeye başladım..
benim için hem önemli.. hem de eğlenceli..
bloğun başına böyle yazdım..

''zaman..

yanıltıcı, bazen çabucak geçen, bazen asırlar süren..
objeler..
canlı, cansız, bazen çok anlamlı, bazen görmek istemediğimiz...
tatil dönüşü aldığımız masamızın üzerinde duran, baktıkça iç çektiğimiz, deniz kokulu..
belki eski bir dostdan geriye kalan, belki sevgilimizin hediyesi..
bizim için hayatın anlamı, çocuğumuzun ilk oyuncağı... aklımıza gelmeyen her şey..
yüzük olsaydı?
nasıl olurdu?
hep elimde taşısam, bu sıkıcı iş gününde keyfimi getirir mi?
geçen zaman başka anlamlar yükler mi?
rutine, alışılmışa çelme takmak istedim biraz..
objelere farklı anlamlar yüklemek, onların hikayelerini değiştirmek..
eğlenceli.. hatta komik..
bundan da yüzük olur mu?
olur olur..
değiştirelim bakış açımızı,
küçük de olsa farklı anlamlar katalım.. başka bir pencere açalım kafamızda..
sizde gönderin değişen anlamları..''

belki sizde; sizin için anlamlı yada anlamsız objelere, yeni anlamlar yükleyip bana gönderebilirsiniz..
http://hergune1yuzuk.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder