22 Şubat 2011 Salı

jonathan saunders





genelde böyle postlar yapmam..
özellikle de moda haftalarının beklenen yıldız tasarımcılarının görsel şovlarını hiç koymak istemem.. modayı seven, ilgisi olan herkes bu kolleksiyonlara çok rahat ulaşabilir.. takip edebilir..

ama Jonathan Saunders hep başka gelmiştir bana..Fall 2011 kolleksiyonunu gördüğümde; benim çok renklerim olmasa da, o güzel geleneksel ipek baskılarına.. renklerin kontrastlığına.. yalın formların üzerindeki dengeli kalabalığa bayılmıştım..
dosyaları karıştırırken çok önceden kaydettiğim, saunders'leri buraya eklerken buluverdim kendimi.. mutlaka bu kolleksiyonu görmüşsünüzdür..
benden ufak bir hatırlatma..

2 yorum:

  1. Birarada kullandığı renkler ve desenler bana da pek hitap etmiyor, ama ilk sıra sağ başta Kirsi'yi görünce sevindim:)

    YanıtlaSil
  2. :))
    bu arada blogunu çok büyük hayranlıkla takip ediyorum coşkun.. inanılmaz dolu.. inanılmaz eğitici..

    YanıtlaSil