3 Mart 2010 Çarşamba

seni seviyorum origami..




3Dt-shirt projesi
proje:linda kostowski

5 yorum:

  1. inanılmaz yaratıcı, insanların hayalgücü beni hergün bi kez daha şaşırtıyo, bunları paylaştığın için saol :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok seviyorum origamiyi...
    Bir kitap aldım öğrenebilirmiyim diye ama olmadı, acaba kursu dersi filan var mıdır?

    YanıtlaSil
  3. kendimce en çok sevdiğim şeyleri paylaşmaya çalışıyorum cerenicus.. :)) sevdiysen ne mutlu bana. :))

    denizcim ben de origami hastasıyım ama gerçekten çok zor.. aslında japon konsolosluğunda bunula ilgili kurs olabilir bak.. araştırmak lazım.. hatta bulursan bana da haber ver.. :)) gerçekten beni çok mutlu edersin :))

    YanıtlaSil
  4. Bunlar müthiş! Eve gidince Fashion Origami kitabıma gömülme hissi verdi bana ;)

    YanıtlaSil
  5. Tamam kim bulursa diğerine haber versin:)

    YanıtlaSil