3 Aralık 2009 Perşembe

betty pepper


betty pepper'in yaptıklarına; hiç düşünmeden naftalin kokulu romantik takılar diyebilirim.. kafamda bu takılarla hangi müzik çalmalı o bile dönüyor.. ''Camera Obscura'' dan ''James''.. benim diğer blogda aklımdayken ''Camera Obscura'' dan da bahsetmeli.. şu sıralar fena takıldım sanırım.. her zaman ki kadın vokal saplantım sanırım..


hepsi ayrı ayrı bence çok güzel.. çok özgün.. betty sahaflardaki atılmak üzere olan kimsenin almadığı kitapları hiç kaçırmıyormuş.. o kitaplar betty'e ya malzeme oluyor.. yada yaptığı o güzel takıları koymak için bir saklama kabı..


kimbilir o kitaplar daha önce kimlerin elinden geçti.. hangi duygularla okundu.. yaşam süreçlerindeyse şimdi de vücudun bir parçası olmaya devam ediyorlar..



dantellerle.. el işleriyle birleşip.. pudra renkleriyle kendi yeni kişiliklerini kazanıyorlar.. belki bir sevgiliden aşk hediyesi.. belki de anneye kucak dolusu sevgi hediyesi olarak yerlerini alıyorlar.. ben çok sevdim.. :))


http://www.bettypepper.co.uk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder